minikoglum28 ya aslında ben kızımın düzenine karışmadım hiç. Beslenme düzenini de uyku düzenini de kendisi ayarladı,ben sadece ona uydum. 7 aylıkken gece beslenmesi için uyanmıyordu. Ben de uyandırmadım. O şekilde uyku düzeni de yapmış oldu kendisine. Tabi o zamanlar erken kalkıyordu 6-7 gibi. Gece de 21:30-22:00 gibi uyuyordu.