Biroglanannesi Furkaninannesi Benimkide 50 günlük huysuz olmadığı zaman yüzüne bakıp göz teması kurup onunla konuşuyorum hafiften gülümsüyor. Deneyin bence
Arasta Furkaninannesi mizacı öyledir belki benim bebeğim de 3 aylıkken falan gülmeye başladı sanıyorum ama hala başkalarına pek gülmez mesafelidir 😂
yookkdahaneler Furkaninannesi benim bebeğime de herkes aynısını dedi bebek dediğin Güler bu ne surat asi dayılar gibisin dedi herkes şimdi 6 aylık a desen gülüyor herşeye kahkaha atıyor 😅 kimseyi takma bacım sabır güzel günler yakın
Samet01 Furkaninannesi benim oglum 3 ay 6 günlük birden açıldı maşallah gülücükler saçıyor birden değişebiliyor
Ertugrulunannesiiii Furkaninannesi normal normal bizi ki 3. Aydan sonra gülmeye başladı 4. Ay atağı ile yeniden somurtkan oldu 😄 zorla güldürüyorum ben de büyüdü artık 😄😄