Mama vereceksen mutlaka emzirdikten sonra ver ki sütün azalmasın. Eğer emzirdikten sonra ağlamıyorsa huzursuz olmuyorsa, günde 4-6 tane çişli bez değiştiriyorsan aç değildir merak etme. İki göğsünü de her zaman emzir. Bana doktor iki göğsü de 15er dk emzir bir sonra ki emzirmeye hep son emzirdiğin memeden başla ki yağlı sütü alsın kilo yapsın bebeğe dedi. Ama sütünün azaldığını düşünüyorsan her gün rezene çayı, humana çay içebilirsin, bestlak damla alabilirsin. Bunların dışında bulgur pilavı, helva sütümü artırdı benim hep. Bol su içmeyi de unutma. Bir de bol bol emzir. Bebeğin ne kadar emerse beyne süt üret mesajı gidiyor