Durusmom2 anne sutu psikolojiden cok etkilenen bisey. Sen kendi kafandaki tilkileri bi sal da icin ferahlasin kardesim. Git gül gibi emzir bebegini doya doya. O yagsiz diye begenmedigin sut ne mucizeler yaratiyor bi bilsen… benim bebegim 8 aylik covid iken sutum kesilmek uzereydi ve son 3-4 damla sut ile atesi dustu iyilesti. Her damlasi altin diyip icirdigin her damla kardir diye dusunup bol bol emzir. O 1 damlasi da gelmeyenler var ama gayet de saglikli bebekler buyutuyorlar. Emzirmeyi kendinize bu sekilde zulm etmeyin.