Esraari 7 aylik bebegim tam 6 kilo oyuzden çöl üzülüyorum cok yiyor ama asla kilo almiyor ama boyu üzüyor 66 cm
Bezelyem Esraari genetik olarak ufak tefek bir bebiş olabilir canım. Yeteri kadar beslenip alamıyorsa vücut tipi bu demek ki. Anne baba nasıl peki sizler minyon musunuz
Esraari Silifkecilegimmisin ya hic kilo almiyor ama nasıl alicakki minyon bebekler nasıl alıyor ki hiç mi alamiyor