Merhabalar kızlar: benim bebeğimin alnının sol tarafında doğduğunda mercimek kadar olan bir kırmızılık vardı ve zamanla şişti büyüdü ve fındık kadar oldu. Doktor hemanjiom olduğunu söyledi zamanla geçer vs dedi. Yine de cocuk hematoloğa gittik mamasına ilac karıstırcaz vs dediler. (İlaç da kalp ilacı onay ve imza ile yapılıyor işlem) tabii ki istemedik ama zamanla geçen var mı acaba? Bu durum başına gelen var mı? Ben bi anne olarak bunu açıklarım ama kendisi büyüdükce bu duruma üzülebilir bi anne olarak ne yapabilirim? Başına gelenler tecrübelerini paylasabilir mi?