50 günlük bebeğim var kakasını yapamıyor . Masajlar yaptım , küvette sıcak suda yüzdürdüm neler yapmadım neler . Uykusunda bile ıkınarak ağlıyor artık . Doktor gliserin kansuk verdi 2 kere mecburiyetten fitil uygulamıştım . Daha da vermek istemiyorum açıkcası . Mama + anne sütü ile besleniyor . Mamadan kaynaklı olduğunu düşünmüyorum her mama da aynı şey oldu . Sizden ricam bana sadece kaka yaptırma yöntemi söyleyin 🌸