Merhaba anneler, Ben 21 günlük Bir anneyim. İlk bebeğim. Doktorumuz kilo artışını az buldu. Emziriyorum ama Silikon meme ucu ile maalesef emiyor. Mama takviyesi yapmam gerektiğini söyledi doktorumuz. Bizde sma marka mama aldık sizce iyi bir marka mı ? Bana önerebileceğiniz kilo aldıracak güzel bir mama markası var mı acaba? Ayrıca Sma marka mama gaz yapar mı Bebekte? Önerilerinizi bekliyorum lütfen ama lütfen yardımcı olun.