Yasineriminannesi İmkanınız varsa bi özel hastanede çocuk doktoruna götürün. Sizden kan tahlili vs. isterse devlet hastanesinde yaptırın. Biz bu şekilde yapıyoruz. İhmal etmeyin, belki birşey yoktur. Genelde yenidoğanlar hep uyur sizin anlattığınız gibi olur diye hatırlıyorum, ama yanlış yönlendirmek istemiyorum. Bence telaş etmeyin, gidin şikayetinizi doktora bildirin orada normal mi değil mi anlaşılır
Şuan da D vitamini kullanması lazım. Dediğim gibi bi özel hastaneye gidin