babyandmom1 Kızımın doğum günü yaklaşıyor dışarıda 15-20 kişi ile kutlama yapmak istiyorum kısmetse. Pasta yanına yaprak sarma mercimek köftesi poğaça kısır ya da patates salatası yapacağım. Bunlar yeterli mi ya da çok mu? Kısır mı patates salatası mı?
kaganege Biz mercimek köftesi,Börek,sigara böreği,sarma,poğaça,kalburabastı,mekanda patates kızartması yaptırmistik. 20 kişiye yetmisti de artmıştı ❣
Zynpmom kaganege mekan tutmak gelenlerin çayı vs pastasi derken ne kadara geldi size ? Bende kararsızım mekan mi tutsam site içinde bahçemiz var yeşillik orada mi yapsam diye
babyandmom1 Zynpmom eğer yeşil alanınız varsa güzelce süsleyip orada yapabilirsiniz ben olsam öyle yapardım 🙂
Zynpmom babyandmom1 mekan kişi başına 10 TL istiyor . Pasta 300 TL . Gelenelr çay soda bişey içerse onları da ödeyeceğiz mecbur . Süsleme kıyafet derken 1500 e yakın tutacak işin içinde cikamicam gibi . Ama bahçede yeşillik ağaç arasında masa süslemek daha az maliyetli olacak gibi
Deletedmom5455451 Hava güzelse yeriniz de müsaitse dışarda yapın çocuklar daha rahat oynar insanların içi açılır senelerdir evdeyiz açık alan iyi gelir. Menü de galiba ben bir iki çeşit daha eklerdim kalabalık olacağı için makarna salatası da olabilr veya kurabiye ellerinize sağlık şimdidsn hayırlı yaşları olsun inşallah