Kartalll İyi akşamlar kızlar. Oğlum Eylül ayında 40 aylık olacak. Kreşe göndermek istiyorum ama devlet okulunun kreşi alır mı acaba? Birde Halkalı da oturup devlet kreşine gönderen var mı? Cevap verirseniz çok mutlu olurum. Teşekkür ederim şimdiden
Kartalll mmssmm teşekkür ederim araştırıyorum şimdiden Buda aklımda bulunsun. Fiyat hakkında bilginiz var mı acaba?
kurtege Halkalının neresinde oturuyorsunuz ? Atakent anaokulu var . Atakent 4. Caddede . Devlet anaokulu 3 yaşı alıyorlar . Yarım gün ama .
Nuduu kurtege devlet anaokuluna 3 ya aliyorlarmi gercekden ben 4 saniyordum peki bezi birakmis olmali deilmi
kurtege Nuduu Arkadaşımın çocuğu 2018 Haziran doğumlu .Eylülden beri oraya gidiyor . Bezi olanı anaokuluna almazlar . 40 aylık olacak diyorsunuz bezden ayrılmış olması lazım çoktan .
kurtege Kartalll bu sene aylık 320 liraydı . Eylülden itibaren kaç olur bilmiyorum ama çok yükselmez çünkü devlet anaokulu .