Her çocuk başkadır bence çok kıyas etmemek lazım yani oğlum prematüre doğdu iki ay fark var geriden geliyor yaşını geçti oturdu yaşını geçti emekledi 1.5 yaşında yürümedi ama sıraladı henüz ve bay bay alkış yapamıyor ama bak köpeğe kediye deyince bakıyor