Zereninannesi pamukcuk varsa kesinlikle bebeğinizin ağzını temizlemeniz ve aynı şekilde her emzirmeye sizinde göğsümüzü temizlemeniz gerekiyor.bnm de oğlumda vardi geçmek bilmedi en son götürdüğüm dr söyledi sagolsun bende neden geçmiyor diyordum meğer kısır döngü gibi ondan bana benden ona geçiyormuş ikimiz de aynı şekilde dikkat edince bi baktim ki geçmiş.dr. ilaç vermişti damla şeklinde hem onu hemde arada karbonatlı su ile eczaneden aldığım steril spanç(sargibezi) ile ,hazırladığım o suya batırıp acıtmadan dilini damagini silerdim bebegin.en son kendi gogdunuze de başka bir bezle uygulayıp durulayın bahsettiğim yagi surup göğsünuzu acik bırakmanız gerek kalmadan phips avent gogus kalkani alın onu göğsün kahverengi kısmına denk gelecek şekilde yerlestirirseniz zaten ucu açıkta kalıyor camasir temas etmiyor buna dikkat edin birkaç güne ins iyi olur hersey.bnm de ilk bebegim, yaz bebegi birde çok zorluklar yaşadım tecrübe ederek öğrendim.