Princessmom1 sabah 1 dilim ekmek 1yumurtadan omlet 5zeytin peynir yedim sınırsız şekersiz çay ara öğün şekersiz türk kahvesi birkaç kuru dut akşam da yine normal ne pişirdiysrm ondan yedim yarım tabak 1 dilim çavdar ekmeği akşam yemeği en geç 8 gibi bitirip ertesi gün öğlen 12 ye kadar bir şey yemedim su içmek lazım bol bol akşam yemeğinden sonra da kiraz sapı çayı içtim veya şekersiz içecek bu şekilde verdim aradaki açlık en az 16 saat olmalı vücut bu şekilde yağ yakıyor