Busraaa333 hatırlamıyorum ama içinizi rahat tutun hatta bı kere benimde bı degerim çok yüksekti internetten baktığımda kalp krizi riski yazıyordu doktor sonuçlarıma baktı tertemiz çıktı boşuna korkmuşum o kadar. İçinizi ferah tutun Allah’ın izniyle temizdir inşallah. İnternete bakmayın güven olmuyor. Ben bir kere doktor a internetten baktım ama böyle diyordu demiştim doktor bana bende internete şikayetlerimi yazınca gebe cikiyorum demişti ve bu bir erkek doktordu düşün 😂 sakin olun o yüzden inşallah temiz dir sonuçlar Allah’ın izniyle o değerler hastaneden hastaneye de değişiyor o yüzden en iyi doktorunuz bilir sizde bizde iyi bilemeyiz 🥰 iyi geceler dilerim dua edin ve güzel bir uyku çekin, Allah büyük. Evham yapmayın anlıyorum sizide ❤️