arasinannesiyim25 Kızlar selam bebeğim çok hıçkırıyor ve bazen 5 dakika sürüyor ben de korkuyorum çünkü huzursuz oluyor. Sizin de bebekleriniz öyle mi?
Sumeyye068 arasinannesiyim25 merhabalar . Benim de bebeğim hıçkırıyordu gazını çıkarınca falan. Biraz emzirirseniz hıçkırığı gidiyor . Ben hep öyle yapıyorum çünkü rahatsız oluyor hıçkırıktan .
48316ELIZAN arasinannesiyim25 bizimki abartisiz 15 dk hicrikiyor midesini genisletiyor normal bir durum biraz emzirin gecer ama dikkatli emzirin
Bebegimm1 arasinannesiyim25 benm bebegimde karnimda cok hickirirdi dogdugunda en az 15 dk hickirik tutardi doktor midesi buyuyor cigerleri gelisiyr demisti
Ipekada34 arasinannesiyim25 korkulcak bi durum değil güzel bisey kursağı genişliyo derler benim kızım da her emme sonrası hickirirdi hatta daha da sık olurdu 🥰
Sumeyye068 arasinannesiyim25 evet öyle oluyordu bazen de gazı çıkarırken biraz kusuyor gibiydi . Azcık emince geçiyor uzun emzirmenize gerek yok😊
Yenigelinnur Geceleri öyle hıçkırırdı ki yan daireden duyulurdu 😅 biraz hıçkırmasına müsade edip sonra emzirdim 40 ı olmadan bitti o durum
flowerfly 🙂 geçmiyor o hıçkırık bende hala bekliyorum bakalım 3 ay bitti devam ediyor.ilk zamanlar ne sinir bozucu merak etmeyin.bitmese de azalıyor. O zamanlar her beslenmeden sonra olurdu şimdi günde 2 ye düştü 🥰
asliuyar arasinannesiyim25 karnımdayken bile hıçkırması saatler sürerdi. Mide büyüyor ya da hava yutuyorlar. Ben emzirirdim geçerdi. Şimdi ek gıdaya başladık su içiriyorum.
arasinannesiyim25 asliuyar ben sanırım yanlış emziriyorum çünkü emzirirken lırk lırk sesler geliyor hava yutuyo galiba😔
Esra977 arasinannesiyim25 bzmki 21 günlük hıçkırık tutunca korkup ağlıyor. Ağlamakla hıçkırık bir arada olunca iyice ağlıyor katılıyor.. Bu durum beni çok üzüyor
arasinannesiyim25 Esraka sanırım ben yanlış emziriyorum ve hava yutuyor, bugün pozisyon değiştirdim normalde lırk lırk sesler geliyordu emerken, tıkanır huysuzlanırdı şimdi öyle yapmadı bakalım sonrasında hıçkırık da tutmadı