Bebeğim bugün tam sekiz aylık oldu zaman çok çabuk geçiyor. Uykular hala oturmadi gece 1212122 kere uyanmalar . Neyse gündüz durmayinca arada klipli müzikler açıyorum on dakika felan izliyor . Baya bakıyor evet duruyor çok da mutlu oluyir ama ben sonra vicdan azabı çekiyorum . Siz hangi aktiviteleri önerirsiniz ve kısa süre ama ona göre cokmu fazla . Zararlı biliyorum ama başka durmuyor . Dışarı çıkarıyorum arada oyuncak ,zeka kartları oynuyor . Önerileriniz nelerdir .? teşekkür ederim 🌹