Merhabalar ilk çocuğum galti yil önce normal doğum ile dünya ya getirdim doğum anı evet çok zordu açılma olmasına rağmen suni sanci ile dört saat kadar bir sürede doğum yaptım . O bir kaç saat cok zordu ama sonrası rahatlama hissi daha çabuk toparlamistim.Kızımı bundan bir bucuk sene önce boynuna ve koluna kordon dolandigi için sezeryan doğum ile dünya ya getirdim doğum Anı acısız olmasina rağmen bir iki saat sonra ağrılarım başladı ilk bir hafta çok zordu sonraya as yavaş toparladım. Bana sorarsanız normal doğum derim ama en iyisini doktorunuz ve tabi ki siz bilirsiniz 😌