Elizgenc58 Limoncekirdegii hayırlı olsun hamilesin bende aynı şekilde öğrendim 10 güne herşey belli olur önce kese sonrada kip atışı dinlersiniz
Elizgenc58 Limoncekirdegii yarın durun ertesi gün tekrar test yapın o zaman daha belirgin çıkar yada yarın sağlık ocağına gidip kan verin içiniz rahat eder en azından
fernweh Limoncekirdegii bende hafif bi çizgi gördüm ama 1 hafta gecikme diyorsunuz varsa bebek 4 haftalık filan olması lazım 4 haftalık hamilelikte bu kadar silik çıkarmı bilemedim
ed_ciftci Limoncekirdegii bende de böyle çıktı geri belirgin ama çizgi kırmızı değil bende şüpheleniyorum ya yok olmuş olsjn
emell_saygili Limoncekirdegii silik bı çizgi var gibi sanki siz daha net görürsünüz kan testi daha net olur veyada bı kaç gün sonra bı gebelik testi daha yapın
Nurtalib Limoncekirdegii bir hafta gectiyse test böyle cikmaz herhalde hamile degilsiniz gibi ama yine de tekrarlayin testi
Ayse001 Limoncekirdegii benimde böyleydi canım . En garantisi hcg kan testi yaptırmak. Yada yarın sabah tekrar ilk idrarınla evde test yap