Eymeninannesiiiiiiiiii 1. Ayda 2saatte 30ml içiyodu 2.aya yaklaşınca 3 saate 90ml çıkarttık , şuan 2 ay 7 günlüğüz inşallah 3.aya kadar 90ml devam ederiz çünkü 3.ayda 120 çık dedi doktorum . Bebek hep emmek ister dedi doktorum ama verme çok aranmadıkça anne sütü gibi değil mama zor sindirir dedi