Selam kizlar
Size sormak istedigim bir konu var lutfen bilgi sahibi olan yazsin
Gecen sali gununden beri adet oluyorum dun kesildi bende niyetlendim dun butun gun ve bugun oglene kadar hic kanamam olmadi oglen bakim akinti seklinde geliyor orucumu bozmadim yinede bu aksam tekrar abdest aldim ciktim bi baktim lekelenme olmus normalde 5 gunden fazla surmez yarin 8. Gun ve hala tamamen bitmedi simdi size sorum şu ki bu durumda tekrar abdest almam gerekir mi