Kızlar bebeğimin en yüksek 4 olması gereken enfeksiyon değeri 1500 kan parcaları geliyordu idrarından yatış oldu eve geldık tedavi iğne ile devam ediyor bol sıvı almalı ama asla agzına bısey sürmüyor ısrar edıp zorlamak işe yaramıyo nutrigen kullanıyoruz iştahında bi değişim olmadı dün gece 2 den beri 40 cc mama ile duruyo yemeyede devam ediyor doktorum hastalıktan sen vermeye calıs diyo varmı sizin öneriniz çözümünüz bi destek atın lütfen allah razı olsun 🙏🏻