Trendyol paylaş kazan 25 kaydedilmede kupon veriyordu , müşteri hizmetleri ile görüştüğümde 50 kaydedilme diye güncellenmiş insanlar bu mübarek ayda niye hak yiyor anlamıyorum ya sinir oldum iki defadır bna böyle yapıyorlar şikayet etmem gereken bir yer olsa ederdim 25 TL’lik kupon için dgl insanları çocuk yerine , ….riz yerine koydukları için.