sunbaby bu arada evet bazısını yiyor bazısını yere atıyor. Ama bu süreç normal. Her öğünden sonra yerleri temizlemek işkence oluyor 😅 Ama çokta seçenek yok 1 yaşında da olsa 2 yaşında da olsa illa dökülecek, saçılacak. Bu sebeple ben bıraktım. Hem duyusal oyun hem beslenme oluyor. Şu an çoğu öğünde kendi karnını kendi elleriyle doyuruyor. 😍 Bizde o arada yemeğimizi rahat yemiş oluyoruz.