Deletedmom110 Kızlar ikisinin de ölçüsünü kaçırdım bugün. Daha evvel yiyen var mı çok gaz yapar mı? Zaten gazlı bi bebek😞
17062019 Deletedmom110 ben de az once yedim canim.bazen ne yaparsan yap gaz olcaksa oluo bağırsakları tam gelişmediği için.
Bebegim_ben Deletedmom110 kız ben bebegim 2 aylıkken felaket yedim allaha emanet bisi olmadı aklına gelen başına gelir derler o yuzden kotu dusunme
Sarekuzu_19 Deletedmom110 Bizde çok fazla gaz yapıyor ikiside az tüketsem bile ben kimyon içiyorum kendim kavun karpuz yediysem faydasınıda görüyorum
mlkcbn Deletedmom110 benim bebeğim de 2 aylık cok fazla yiyorum ozellikle kavunu.bi sorun olmadı allaha şükür.sütü de arttırıyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 bir çay bardağı az sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp içiyorum öyle sevmezsen otunu kaynatıp içenilirsin birebir geliyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 bir çay bardağı az sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp içiyorum öyle sevmezsen otunu kaynatıp içenilirsin birebir geliyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 bir çay bardağı az sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp içiyorum öyle sevmezsen otunu kaynatıp içenilirsin birebir geliyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 bir çay bardağı az sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp içiyorum öyle sevmezsen otunu kaynatıp içenilirsin birebir geliyor
oglumveannesi Karpuz da mı gaz yapıyor acaba? Ben rahat rahat yiyordum, kavun gaz yapıyor onu biliyorum da.
mlkcbn Deletedmom110 benim bebeğim de 2 aylık cok fazla yiyorum ozellikle kavunu.bi sorun olmadı allaha şükür.sütü de arttırıyor
PelinKaraca Deletedmom110 öyle pinpiriklenirsen her şey oluyo canım ya istediğini ye fazlaya kaçmadan tabi
Deletedmom110 PelinKaraca öyle canım öyle doğru ama gaz sancısı geldi mi dünyamız tersine dönüyo diye tetiklemek istemedim.
Sarekuzu_19 Deletedmom110 . bir çay bardağı az sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp içiyorum öyle sevmezsen otunu kaynatıp içenilirsin birebir geliyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 . bir çay bardağı az sıcak suya bir tatlı kaşığı katıp içiyorum öyle sevmezsen otunu kaynatıp içenilirsin birebir geliyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 Bir çay bardağı hafif sıcak suya bir dolu çay kaşığı kimyonu karıştırıp içiyorum birde sağlık ocağındaki ebe söylemişti akbaşlı otuyla ikisini kaynatıp içiyorum oda iyi geliyor
Sarekuzu_19 Deletedmom110 Bir çay bardağı hafif sıcak suya bir dolu çay kaşığı kimyonu karıştırıp içiyorum birde sağlık ocağındaki ebe söylemişti akbaşlı otuyla ikisini kaynatıp içiyorum oda iyi geliyor