Oglununannes geçmiş olsun.maalesef muayene sırasında da göğüs ffalan bir süre açık kalınca hemen üşütüyir ya da birinden grip kapabiliyorlar aynisini yaşadım.sizden ricam antibiyotige hemen sarılmayan doktorları tercih edin.bagisikliginizi destekleyin.ya gıda takviyesi ile ya da et,tavuk, balık yumurta ile ve muhakkak sarımsak yutun.ya da bal sarımsak limon kürü yapıp yiyin.bebeginize de probiyotik kullanın.beslenmenize dikkat edin. Bir de arkadaşlar in dediği gibi emzirme kampı yapın işler beklesin azcik