Merhaba anneler,
Bende insülin direnci oldugundan şüphe duymustum. Tatlıya dayanamama durumu var. Bi başlarsam sayısız çikolata yiyebiliyorum. Sağlık ocagına gittim anlattım derdimi. Bildiğim kadarı ile buntest için açlık glikoz ve insülin lazım. Bunlar bölünüp bi sayı ile çarpılıyor. Sonuca göre i.d. Var yok belli oluyor.
Fakat 2seferdr saglık ocagında kan veriyorum sadece açlık glikozun istemi var. Bu nasıl oluyor yani aadece sekere bakarak nasıl anlaşılıyor yada anlaşılıyor mu? Daha önce özelde yaptırmıstım. Hem ins hem glikozla bakıldı.