Buglem29 Merhaba arkadaşlar eltimin oğlu 50gunluj süt ve süt ürünleri alerjisi teşhisi kondu. Mama olarak ne kullanabiliriz. Bu konuda fikirlerinizi bekliyorum. Teşekkürler
amansallagitsin Buglem29 mama nie kullaniyor kullanmasin sut ve sut alerjisi varsa annenin dikkat etmesi lazim buna.. doktorlar bazen yanlis yonlendiriyor mamaya baslatan doktorlara gitmeyin anne sutu destekci olan doktorlari tercih edin..
Arenilay- Buglem29 doktorunuz mama için rapor çıkarıcak ücretsiz aylık atıyorum 8 kutu alıcaksınız ücret ödemeden rapor olmazsa çok pahalı diyet mamalar
Evli_Mutlu_Bebelii Doktor tavsiyesi ile mama kullanılmaya başlıyor rapor yazıyo alıyorsunuz normalde pahalı malalar biz aptamil nutricina kullanıyoruz raporlu özel mama