Zehra-123 Kızlar davayı açtım. Ücretsiz avukat tahsil edildi bana. Vekaletname istedi benden. Ben bu işleri bilmiyorum. Vekaletname bana sıkıntı çıkarır mı
Bulutbey Zehra-123 hayır sıkıntı çıkarmaz. Resim ile gidin notere. Boşanma vekaleti diye belirtin. Vermezseniz avukat davanızı takip edemez
Bulutbey Zehra-123 harç ve vekalet ücreti ödemiyorsunuz ama dosyada masraf çıkarsa onu ödersiniz. O da çok büyük meblağlar olmaz
Bulutbey Zehra-123 baro tarafından atanmadı mı avukat size. Ben öyle biliyorum ama bilemedim @Aybukeomrrr bu arkadaş avukat daha doğru bilgi verir size