Merveervam18 hiç korkmayın ben özelde yaptırdım tek gittiğim için narkoz falan istemedim o kadar kolay ki 5-10 saniyelik bir durum zaten boğazınıza sprey sıkıyorlar kalın pipet gibi bir hortum sadece anlık öğürtü oluyor o an da işlem birmiş oluyor hemen hemen sadece o gün boğazda sıcak bir şey içmiş gibi tahriş oluyor o kadar. Çok geçmiş olsun inşallah sonucu güzel olur