Merhaba kızlar 27 gün önce doğum yaptım ama üst kemiğim düşük olduğu için zor ve çok dikişli oldu hala üstüne oturamıyorum dikişlerim 3-4 gündür düşmeye başladı ama bu ağrı hiç geçmedi çatı kemiklerim kalçam belim bacaklarım heryerim ağrıyor dik yürüyemiyorum benim gibi olan doktora giden var mı?