Merhaba oğlum 4 gün sonra2 aylık olacak, doğduğundan bu yana uyku sorunumuz var. Sarılığı fototerapi alacak kadar yüksekken bile uyumuyordu düşünün. Gece uykusu nispeten daha iyi onda da 1-1,5 saat uğraşın üzerine uyuyor. En geç sabah 5te kalkıyor ve gece 11 den önce uyumuyor. Gündüz saatlerce de uğraşsam uyumuyor uyusa da her seferinde 15. Dakikada kalkıyor. Uyumadığı gibi durmuyor da, sürekli meme istiyor. Meme haricinde fazlasıyla huzursuz ağlamaya kadar gidiyor. Doyuyor kilo alımı gayet iyi, fazla emdiği için de çok kusuyor tabi. Ne yapmam lazım, sizler nasıl uyutuyorsunuz bebeklerinizi? Emzik, beyaz gürültü, sallama, memede uyutma herşeyi denedim ama yok hiçbiri fayda etmiyor.