Nur-1 yol benim ilk oglumdu , doktorum her bebekte gozlemlenir dedi , korkmamı lazım demistim hayır en geç 2 yaşina kadar gecer gecmese gel ameliyat yaparız demişti ama okadar surmez demişti 6ay oldu geçti . Bizimki baya büyüktü, bebeğim cok ağlayan bir bebekti , aşiri kusuyodu , mamayla besliyodum . Gecmis olsun cnm benim 🤗