AselBebekveAnnesi birileri bisey diyecek diye cocugun sagligiyla ilgili risk almayin lutfen. Herkes size doktora gitmenizi onermis, ben de oneriyorum tedbir amacli. Bunun uzerine ayni kisilere tekrar sormanizin sebebi birisi ciksin “bisey olmaz canim” desin istiyorsunuz ama bunu buradaki kimse bilemez. Bebek kucuk, gozde kayma olmus nolur nolmaz diye doktora gitmenizde fayda var. Elalem ne derse desin alin goturun cocugunuzu.