Annelojist Kızlar bebeğimin bacakları biraz pofuduk ama öyle çokda değil. Sleepy kullanıyordum biraz iz yapıyor diye değiştim baby turcoya geçtim bu daha çok iz yapıyor. Yokmu şöyle iz yapmayan rahat bir bez öneriniz 🤷🏻♀️
Buketylz94 Annelojist ben molfix kullanıyorum oda iz yapıyor gevşek bağlamaya çalışıyorum o zaman da sızdırıyor 🥲2 aylık bebisim
sademinannesi Annelojist sleepyden prima premium care geçtik o günden beri bu sorunumuz bitti tavsiye ederim
0267 Annelojist canım ben Prima molfix sleepy babay me kullandım hepsi iz yaptı. Özellikle sleepy çok yaptı paketi öylece duruyor kullanmadım geri. En esnek olanı bence Molfix. İz yapıyor yine ama diğerlerine nazaran daha iyi.
MerivoNaz Buketylz94 1 numara kullanmaktan zarar gelmiyor bantlarını biraz daha sıkın ben öyle yapıyorum iz yapmıyor
Annelojist @Buketylz94 bizde 3 ay 23 günlüğüz 3 numara kullanıyoruz 4 numaraya geçeyim desem kocaman olur ne olacak böyle bilmiyorum yazda geliyor iz olan yerler pişer diye korkuyorum 🥲
BuzluKahve Annelojist Gece premium care külot bez, gündüz normal külot bezini kullanıyorum. İkisi de iz yapmıyor.
patiseverr_ Annelojist bebem natural kullanıyorum cok memnunum hemde bezleri normal bezlere göre daha büyük
Ayess Aynı dertten muzdariptik bizde. Molfix pure soft derdimize çare oldu. Sleepy, baby turco, prima denedim bende hepsi iz yaptı.
Esmer03 Annelojist bezlerin hepsi iz yapıyor içindeki süngerleri bı kopar ben devamlı iki tarafında içindeki süngerleri koparırım o zaman fazla iz yapmıyo bı dene istersen