Show_must_go_on Öncelikle herkese merhaba Bebeğim 26 günlük bu gün sabah başlayan her beslenme sonrası kusuyor mama+ meme şeklinde besleniyoruz bazen çok fazla bazen çok az bir şekilde kusuyor ilk çocuk olduğu için biraz endişeliyim başına gelen var mı acaba?
Glsn7581 Show_must_go_on besin aralarını com açma gündüz az az sık sık emzir olur.mu ?bir de beslemeden sonra dik tut bir müddet
Liyamomyy Show_must_go_on canm 5.5 aylık doğduğundan beri kusuor ilk başlarda uyuyamıyorum korkudan boğulur diye birseyimi var diye smdi alıştık. Kusmayinca garip gelior 😂 reflusu varmış bizim kızın oyuzden kusuormus tabi biz bütün tetkiklerini yaptırdık ne zaman gececk hiç bilemiorm ama yine sizin yaz dönemine denk gelmiş biz kışın kiyafet yetostiremedik
Show_must_go_on Glsn7581 26 gündür ilk defa kusuyor ve her beslenme sonrası olunca biraz endişelendim açıkçası
Show_must_go_on Glsn7581 emzirme pozisyonu değiştirdim hemen kaldırmadım yasa hemen dik tuttum ama fayda etmedi 🥺
Glsn7581 Show_must_go_on kilo kaybı yoksa korkmayın.bir de protein ağırlıklı beslenmeye özen gösterin ki süt yoğunluğu artsın.daha az kustugunu göreceksiniz.yenidogan döneminde çok normal.basta süt de biraz su kıvamında olduğu için çabuk çıkarabiliyorlar.🌺siz kilo kaybı var mı ona bakıp az ve sık emzirin fışkırır tarzda mi ona bakın bir de dediğim gibi daha mide kapakçığı gelişmedi
Show_must_go_on Liyamomyy korkudan uyuyamamak beni tarif etti direk uyusam bile başına birini koyuyorum şuan 😄
Lynn Show_must_go_on bebek reflüsü olabilir, ama kusma şekli de önemli tabii. Fazlasını çıkarıyor olabilir ki buna kusma denmez. Ama ağzından burnundan fışkırtma şeklinde kusuyorsa bu reflüdür. Mutlaka dikkat et yatırırken.