sisemu Merhaba daha oncd defalarca kez post actim bununla ilgili… en son dil alti kesildi bdlki faydası olur diye fayda etmedi… ayni sorunu yasayanlar var mı… kulaklarina baktirdik hic bir sorun yok.. otizm belirtileri de yok gibi..
superanne2 sisemu okul öncesi öğretmeni olarak cevap vereyim size dil bağı konuşmayı engelliyor evet şükür ki siz kestirmissiniz eğer fırsatınız varsa bir kreşe yollayın yasitlariyla bir arada olması dil gelişimine katkı sağlar
Gku2021 sisemu merhaba, doktora götürdünüz mü? Dil ve konuşma terapisine götüreceğinizi yazmışsınız bişey demedi mi?
Bebeminnie sisemu merhaba, ekrana cok bakıyor mu acaba? Tv tablet 3.5 çok geç bir yaş değil bence nörolojik, fizyolojik bi sebep yokmuş madem rahat bırakıj biraz akranlarıyla aynı ortamlarda bulunsun, siz bol bol konusun kitap okuyun
Minik_kusummm sisemu hic mi konuşmuyor cnm tv ye cok bakiyorsa o cok etkiliyor yalniz buyuduyse krese verin etkisini gorursunuz oğlumda tek büyüyor evde bi ben bir kendisi var
sisemu superanne2 gidiyo 6 ay oldu alismasi epey zaman aldı. Şimdi 4bucuk saat gidiyo cok sukur. Ama konusmasinda herhangi bir fark olmadı. Kelimesi dahi yok baba dişında. SUya U diyo mesela sessiz hsrfleri cikarmakta cok zorlaniyo..
sisemu Gku2021 almanyada yaşiyorum tr gittigimda umraniyede konusma terapistine goturdum hareketlerinde bir anormallin gormedi ama logopedi bolumune goturun dedi. Almanyada randevu almak o kadar zor ki… yogunluk varmiş bu aralar
sisemu Bebeminnie tvde bakiyo tablette ben bunun zarar getireceğini dusunmuyorum kelime kapar diye dusunuyorum aksine… kitaplara karşı da ilgisi var her geve kitap okuyoruz ama yok, yok.
sisemu Minik_kusummm kreşe verdik çok sosyallesti ogretmeni artik akranlariyla oynamak istedigini soyledi. Ilk basta kimseye yaklasamazdi pek.. yakinfa ikiz kardezleri olacak karnimi seviyo o kadar sevgi dolu bir çocuk ama konusmamasina cok takiliyorum
nur-nr_123 sisemu dil bağını ne zmn kestiridniz biz 21 aylıkken kestirdik 22. Ayda konuşmasıda ha arttı 1 ay sürdü ve günden güne arttı ama bizim baştanda kelimeleri vardı isim vs söylüyordu
sisemu nur-nr_123 ocak ortasi kestirdik faydasini gorduk diyemicem.. cikaramadigi harfler var anne kelimesini henuz duymuş degilim
fernweh sisemu tv ve tabletten maalesef kelime kapmıyorlar çünkü karşılıklı konuşma yok konuşma becerileri o şekilde gelişmiyor aksine algı kapanıyor 🙁
Egehan123 sisemu dil bağı kestirmek nasıl oluyor acaba benim bebeğim daha 1 yaşında ama hiç kelimesi yok be hala sesler Boğaz’dan bende doktora götürücemde dil bağı kesilmesi ne merak ettim
Belosunannesi sisemu oğlum 1 buçuk yaşından beri konuşuyo cümle kuruyo ama arkadaşımın kızı anca konuşmaya başladı 4 yaşına girecekler temmuzda bence bekleyin anca açılır
sisemu Belosunannesi ah insallah herkes 4 yaş diyo. O kadar dua ediyorum ki hayirlisiyla dua etsin.. cok sukur tek derdim bu olsun sagligi herseyden ondmli ama akranlari konusunca o fa bebek gibi sesler cikarinca uzuluyorum cok