Üzülsem mi sevinsem mi bilmiyorum bazen ayağımda bazen beşiğinde salliyarak uyutuyorum bazen de meme de uyuyor şuan 6 buçuk aylık pişmanlığım yok aslında ama ilerde olur mu bilmiyorum sallanarak uyutmadan pispislayip denedim şimdi çok ağladı durmadı devam etmiycem sanırım pişman olan olmayan varmı acaba 🙈😃