Degerli_anne aynen nakliyesiydi yerleşmesiydi bana göre çok zordu. İzin veriyolar zaten gittiğiniz yerde 20 güne yakın ama eşiniz le gitmeyi bekleseniz evi toplamış oluyorsunuz kalması sıkıntı onu geçtim nakliye sıkıntı ya bulunmuyor yada bulduğunuz cayıyor fiyat arttırıyor. O yüzden hemen evi tutup anlaştığımız nakliyeci ile götürmek istedik.