baderya Bebeğim 18 aylık oldu ama bıngıldak tam kapanmadı bir açıklık var hala. Doktor bazı bebeklerde 24 ayı bulabilir dedi. Sizde durumlar nedir?
Ssumru baderya postunuz üstte kalsın bizde 18 aylık olduk yarın aşımız var bakalım doktorumuz ne diyecek
Busraata baderya yarın aşısı var ,12aylıkken kapanmıştı belki de daha erken kapandi ben o zamani hatırlıyorum sadece.evet bazi bebeklerde geç kapaniyormuş
Ssumru baderya canım sağlık ocağında ki hemşire bıngıldağımızın kapandığını söyledi bazı bebeklerin bıngıldağı geç kapanabilir içinizi ferah turun bir sorun olduğunu düşünmüyorum zaten doktorunuzda söylemiş 24 ayı bulabilir diye
baderya Ssumru suanlık yok inşallah sizde de olmaz yıkanabilir dedi ama biz yine de banyo yapmıyoruz aşı sonrası gitmeden önce de calpol verdim her ihtimale karşı. Bıngıldağı siz de anlarsınız elinizi sürün başın ön orta kısmına kapalı mı belli olur
Ssumru baderya ben de aşı sonrası yıkama taraftarı değilim o nedenle bu akşamdan yıkadım temizlendi paklandı 😀 bebekliğinden beri bıngıldağını ellemeye korkmuşumdur hep.. o yüzden hiç ellemedim desem ? 😀 yarın öğrenir size yazarım olur mu 🙏