Minnakelifim03 eğer çocuğun meyveyi yiyor ise alma. Gerçekten. Ben ilk aldım. Havucu elmayı sıkar veririm diye. İnanin o kadar külfetli ki o iş. Makineyi temizlemek ayrı bir olay. Portakalı da zaten basit elle sikarsiniz. Ben 5 sene önce gittim en pahalı olan makineyi aldım. 2 defa yaptım. Kaldırdım hala kullanmıyorum. Çocuğunuz yiyorsa bence hiç gerek yok. Direk meyveyi yesin. Ama yemiyor meyve suyu olarak verirsem içer. Bende uğraşırım diyorsanız alın bir makine.