Kızlaar 🥲 2 sezeryan oldum ilki genel diğeri spinal.dogum yapalı 10 ay olacak, dogumdan 6 ay sonra adet oldum. Normalde adet dönemlerim cok rahat geçer dogum oldugundan bu yana her ay dahada sancılı olmaya basladı ama bu seferki dahada şiddetli. 14 nde adet olmam lazım sabahtan beri değil pantolunumu giyebilmek nefes almakta bile zorlanıyorum karnım davul gibi şişti cok fena agrıyor. Normalmi dogumdan sonra bu sekilde şiddetli agrı nefes almakta cok gucluk cekıyorum eğilip kalkamıorum hiç bi şekilde cok agrım var. Daha 10 gün var olmama bu agrı sımdıden olması normalllll mii 😪