Ssbnmm Edacln35 ssbnmm instagram hesabım mesaj atarsanız oradan göndereyim bu arada beden yazmamışsınız ama kilonuz nasıl ?
_seliinAlparslan10-05 Edacln35 bende kırmızı var canım 7 patça alt üst elbisesi sabahlığı terliği tacı ve başörtüsü M beden ama kalıpları biraz büyük sadece denemek için giymiştim bir daha da hiç giymedim ilgilenirsen foto atarım
SelimSongur Edacln35 https://www.lohusasepeti.com/emose-3816-lohusa-gecelik-sabahlik-takimi ben bundan aldım ama 1 kere evde giydim sadece . İstersen satabilirim
Elifbck Edacln35 bende bu var istersen sabahlikta almıştım ben ayrıca https://imgyukle.com/i/CB8gQA https://imgyukle.com/i/CB8XbH https://imgyukle.com/i/CB8jDU https://imgyukle.com/i/CB8hg1
Albertosss Edacln35 var kırmızı çok güzel yarın çıkarayım Harika valla alt üst sabahlık var üçlü takım