Kızlar bebeğim 1 yaş 10 günlük oldu yanlız 1 aydır geçmeyen iştahsızlık içindeyiz asla birsey yemıyor tüm tatları yemeği hatta yediklerini bile reddiyor çok çabalıyorum sürekli birşeyler deniyorum yok zorla yedırmekte istemıyorum ama kendininde artık yiyeceği yok gibi kilosundan düşecek artk ve asla diş iştahsızlığı degil çünkü gelen giden dişte yok sürekli ağzını kontrol ediyorum yine atak mı sendrom mu nedir bu 😔 lutfen bu süreçten geçen veya gecmıs olan anneler yazabılır mı