Ozseas Kullananlardan tavsiye bekliyorum motorola ve vtech marka aldik ikiside çekmiyor 15 metrede bile 50 metre çektiği yazıyo kılavuzda
Mirac_21032019 Bebevo cok memnunumm gece gorusude harija muzikte caliyo nete gerek yok kendi sesinizde gidiyo hem fiyati uygun digerlerine gore hem işlevi
Minikheyecan İnvidyo kullananların yorumları cok iyi. Odtü yazılımlı yerele teşvik amaclı uygun kamera . Ondan alacagım ben