Mavis34 ortapediye gittim ben direk anladı zaten iğnesiz zor geçer zaman geçerse kronikleşir dedi yptık hemen iğneyi şükür daha iyiyim şuan, benimde bebeğim 6 aylık elim ağrırken daha cok zorlanıyorum tutamıyordum bile bileklikle eliniz ağrımıyor yapıyorsunuz iğneyi bi sorun araştırın yaptırın doktora danışıp derim yoksa zor