Glcn26-26 anneme 5 sene önce beko almıştım. Isı pompalı. Su hazneli. Kurutması çok iyi ıslak çıkmıyor çamaşırlar. Ayrıca 10 dk lık toz alma programı var. Hava güzel çamaşırları dışarı astı diyelim ona atıp tozlarını topluyor. Ya da koltuk örtülerini havalandırıyor. Yıllardır kullanıyor çok memnun. Ütülü gibi olsun isterseniz çok doldurmamanız gerekiyor. Ya da sadece 3 5 parça gömlek gibi atmalısınız