Sibelemrekaya Nasıl gidiyo bakalim anne sutune devam eden varmi yada hem anne sütü hem ek gıdaya geçen
Cglamrt Sibelemrekaya anne sütü günde 1-2 kezde mama veriyorum.Kızlar emzirme sıklığınız nedir benim kızım 2-2,5 saatte bir emmek istiyor doymuyor mu acaba ?
aysenurkerem Sibelemrekaya doktorumuz muz karpuz ekmek içini çorbaya batırıp tattırmak amaçlı verebilirsin demişti. Bende karpuzla başladım tamamen ek gıdaya geçmiş sayılmam 🙂
aysenurkerem asocialmom tatması için karpuzu , muzu birkaç kez yaladı o kadar. Büyük parçalar şeklinde yemesi zaten mümkün değil 🙂
Asilsmom Kızlar ek gıda için de hemşire bana 5. Ayda başla dedi. Çünkü 6. Ay geç oluyor. Çocuk zaten ilk 1 ay zor alışıyor tam anlamıyla dedi. O da 7. Ayı buluyor yemesi dedi. Aslında yavaş yavaş 5. Ayda başlanmalı ki tam anlamıyla 6. Ayda yesin dedi.
zisanc Sibelemrekaya anne sütü devam ediyorsa hiç ek gıda ile ağız tatlarını değiştirmeyin :) anne sütü-mama devam ediyorsanız da yine anne sütü bitene kadar bir şey vermeyin nacizane düşüncem :) 3.5 ay hem erken sanki :)
Deletedmom378 Sibelemrekaya 3 aya girmeyle rahatladık şükür uyku düzeni falan dedikleri gibi düzeldi sadece anne sütü alıyoruz ek gıda için de 5. Ay dedi doktorumuz