EfosMoM Merhabalar bende artık bilmediğim birseyler olursa burda annelerden sorucam ♥️ gerçi bebeğim doğduktan sonra kaydolacaktım ama hiç vakit bulamadım 🥲 simdi kızım 4 ay 25 günlük anca simdi gele bildim 😐 neler yapiyorsunuz kizlar bu ayda bebeginiz hangi aktiviteler yapa biliyor ? Benimki dönemiyor ama dönmek istiyor..kulağını tartıştırıyor kulaginin arkasini kaşıyor daha bilmiyorum kulagimi agriyor yoksa kulaginin arkasimi kasiniyor…meme mama devam ediyorduk ama artik meme reddi yasiyoruz 😪 ve kucaktan inmiyor yerine uzatir uzatmaz çığlıklar atiyor 😐 acaba bu durum ne zaman geçicek…sizler ne yapiyorsunuz
Zatilokumum EfosMoM hoşgeldin bizde 5 aya geldik yapamadığımız her ne varsa yapmaya başladık minnoslar çok tatlılar ismi ne canım?
amansallagitsin EfosMoM gecicek sabredin bizde 5 ayligiz bu donemlerden gectik bitti sukur lakin mama nicin veriyorsunuz biberon verdiginiz icinde meme reddi yapar ayrica 4 aylik bebeklerde bu donem etrafi kesfetme donemleri oldugu icin meme redd degilde daha az emme oluyor ama siz biberon kullaniyorsaniz sıkıntı buyuk
Halimea EfosMoM hoşgeldiniz, Benim kızda 5 aylik kulağıyla oynuyo tırnaği kısa ama kulağını kanatmıştı geçen hafta . Cok az dönüyo bizimkide .🤗
Lynn EfosMoM bebeğin şu anda 4. Ay atağında. Bu atakta meme reddi ve uyku gerilemesi var maalesed. Hoş geldin buraya da :)
EfosMoM amansallagitsin dodugundan beri anne sutuyle doymuyordu agliyordu sutum yetersiz oldugu icin mamaya baslamistik ama memeyide tutuyordu meme idtiyordu ama son 1 haftadir boyle memeni agzina koyar koymaz cigliklar atiyor
amansallagitsin EfosMoM bu donemlerde oluyor malesef yatarak pispislayarak deneyin zamanla tekrar emicektir
yusufmertmom EfosMoM mamayı verme , sen inatlaş oda inatlaşacak. Yani günde min seviyede 1-2 defa ver sadece. Çok çok ağlayıp durmamazlık yapmadığı sürece verme biberon. Ben o sayede tekrar döndüm memeye. Büyüme aşamasında olduğu için böyle yapıyorlarmış geçici bir durum yani 😊
Oznurrrrrrrrr EfosMoM sagip ver mutlaka sutun kesilmesin hem anne sütü alsin yetmedigi yerde mama verirsin
amansallagitsin EfosMoM soyle yapin sagin sutunuzu dolaba koyun hem uyari vermis olursunuz hemde sutunuz kesilmez lakin sabirla devam edin meme teklif etmeye zor surec ama sabirla duzene giricektir
ysmn234 Merhaba 12sinde 5aylık olacak bebeğim. Kulaklarını kaşıyıp çekiştirmesi dişlere hazırlık belirtisi. Benimki de öyleydi bir dişi geldi. Sağlıkla büyütün. 😇
aslansmomm ysmn234 kulak konusunda bizde çok fenayız eli tüm gün kulağında habire çekiyor. Ne zaman patladı dişi acaba çok uzun sürer mi🥺
ysmn234 EfosMoM Evet erkenci kuş. Şimdi yandaki de geliyor. 🙃 Bir hemşirenin sayfasında okumuştum ben de salya akması, kulak çekiştirme kaşıma, huzursuzluk falan diş belirtilerinden olabiliyor. Birde hemen çıkmasa bile damakta hazırlıklar erken başlarmış.
EfosMoM ysmn234 agzinin salyasi vardı bi 2 hafta oncesine kadar ama simdilik yok ama eline ne geçerse doğru agzina goturuyo sinirleniyo 😑
UMUTCAN_ASYA EfosMoM bizde 4. Aya girdik girmemiz ile hüsrana uğradık bebegime bizden covid bulaştı ona dua edin 🥺😢
EfosMoM UMUTCAN_ASYA ah canim ya benimde kizim 3ay sonunda covid oldu 😪 kayinvaldem oldu ilk once sonra banada cocugada gecti ..oyle perisan oluyordumki kucucuk bebegim ates icinde halsiz kalmisti sukur atlatdik..sizde atlatirsiniz Allahin izniyle sag salim