Annesininminikkuzusu Selam guzel anneler🌹 4ay 7gunluk olduk. Ek gida icin onerileriniz varmi? Cok az meyve suyu falan vere bilirmiyim aceba? Daha doktora gimedik. 4 aylik sizde durumlar nasil? Bebegim henuz donmuyor, ne zaman dondu sizde?
Mehmetmirza Annesininminikkuzusu bence ek gıda için çok erken herhangi bir gelişim problemi yoksa doktorunuzun dediği tarihte başlayın ☺️
Boncuk21 Annesininminikkuzusu bugün doktor kontrolümüz vardı . Tadımlara beşinci ayda başlayacağız dedi. Öncelikle sebzelerin ve yoğurdun verilmesi gerekiyor muş meyve daha sonra verilmeliymiş. Meyve önce verirse tatlı olduğu için diğerlerini kabul etmiyor istemiyorlar dedi